Hoe en met wat maken ze deze foto's?

hier op deze afbeeldingen zie je denk een foto bewerking met welk programma kun je dit maken

Picture for question
3 uur geleden
in: Software
LeonardN
2 uur geleden
Photoshop , GIMP of elk andere fotobewerkingsprogramma. (veel simpelere ook dan de twee)
Je knipt de indiaan uit de originele foto. Stel dat het origineel zwart wit is, dan heb je gewoon een filter die er sephia of iets soort gelijks van kan maken . En dan gooi je er een tekstblok naast, waarin je de tekst tikt.

Geef als eerste antwoord