Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn toetsenbordinstelling staat op: Nederlands(Nederlands)Verenigde Staten Internationaal, maar veranderd vanzelf naar Nederland(Nederland)Nederlands, hoe houd ik dit hetzelfde?

Nadat de laptop even gebruikt is, staat de toetsenbordinstelling vanzelf op "Nederland(Nederland)Nederlands". Ik moet hem dus iedere keer handmatig terugzetten. Hoe voorkom ik dit probleem??

4 maanden geleden
in: Software
699
Castle
4 maanden geleden
Kijk eens hier of het helpt: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/toetsenbord-verandert-vanzelf/251ddaea-f2b7-444b-92f6-895ec1b324c1
DigitalDon
4 maanden geleden
door de andere toetsenbord indeling te verwijderen. Dit kan je doen door in de balk onderaan te klikken op NLD of ENG afhankelijk van de gekozen toetsenbord indeling. Klik dan op meer toetsenbord instellingen. In het nieuw geopende venster sleep je bij taal je voorkeur naar boven (of laat de huidige staan als dat de gene is die je wilt.) en dan klik je op de 3 puntjes bij het de gene die je wilt verwijderen en klik dan op verwijderen. Hierna zou je er geen last meer van moeten hebben! Succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding