Ik maak op1 dag 6 fotoos met mijn Samsung GSM, 3 worden opgeslagen als HEIC/bestand en 3 als JPG?

Hoe kan dit?? (ik dacht dat HEIC alleen door Apple werd gebruikt)

3 dagen geleden
in: Software
LeonardN
3 dagen geleden
https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/foto-s-worden-opgeslagen-als-heic-hoe-kan-ik-dit-wijzigen/td-p/5986606
LeonardN
3 dagen geleden
vergat dit bij te voegen
Open de camera > klik op het wieltje instellingen > geavanceerde opname methoden en zet het uit.
Frencie
3 dagen geleden
Opgelost! Bedankt

Geef als eerste antwoord