Ik ben 'overgestapt' van Windows Live Mail naar Outlook, hoe kan ik zoeken in mails ouder dan 3 weken?

Als ik echter in Outlook de "zoekfunctie" gebruik, krijg ik alleen mails van de laatste 3 weken. In Live mail gaat de zoekfunctie terug tot jaren geleden. Hoe kan ik dit aanpassen??

2 dagen geleden
in: Software

Antwoorden (1)

In Outlook zijn er twee manieren om te zoeken in mails ouder dan 3 weken:
1. Geavanceerd zoeken:
* Open Outlook en klik in de zoekbalk.
* Klik op Geavanceerd zoeken in het tabblad Zoeken.
* In het venster Geavanceerd zoeken kunt u verschillende criteria instellen, waaronder de datum waarop de e-mail is verzonden of ontvangen.
* Selecteer in het gedeelte Datumvelden de optie In of Na en voer de gewenste datum in.
* Klik op Zoeken om de resultaten te bekijken.
2. Map "Alle items":
* Alle e-mails in uw Outlook-mailbox worden opgeslagen in de map Alle items.
* Deze map is niet standaard zichtbaar, maar u kunt deze toevoegen door te klikken op het tandwiel rechtsboven in Outlook en vervolgens te kiezen voor Alle mappen weergeven.
* In de map Alle items kunt u zoeken naar e-mails met behulp van de zoekbalk.
Let op:
* Standaard worden in Outlook alleen de e-mails in de huidige map weergegeven wanneer u de zoekbalk gebruikt.
* Als u wilt zoeken in alle mappen, moet u de optie Alle mappen doorzoeken selecteren in het tabblad Zoeken.
Extra tips:
* U kunt operators en zoektermen gebruiken om uw zoekopdracht te verfijnen.
* U kunt bijvoorbeeld zoeken naar e-mails van een bepaalde afzender of met een bepaald onderwerp.

Ik hoop dat dit helpt!
2 dagen geleden
Frencie
2 dagen geleden
ad 1: er is (helaas)GEEN mogelijkheid om in het tabblad zoeken "geavanceerd zoeken" te selecteren.
ad 2: "alle mappen weergeven" in het menu van het tandwiel is helaas ook NIET mogelijk.