Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 'overgestapt' van Windows Live Mail naar Outlook, hoe kan ik zoeken in mails ouder dan 3 weken?

Als ik echter in Outlook de "zoekfunctie" gebruik, krijg ik alleen mails van de laatste 3 weken. In Live mail gaat de zoekfunctie terug tot jaren geleden. Hoe kan ik dit aanpassen??

2 dagen geleden
in: Software
264

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In Outlook zijn er twee manieren om te zoeken in mails ouder dan 3 weken:
1. Geavanceerd zoeken:
* Open Outlook en klik in de zoekbalk.
* Klik op Geavanceerd zoeken in het tabblad Zoeken.
* In het venster Geavanceerd zoeken kunt u verschillende criteria instellen, waaronder de datum waarop de e-mail is verzonden of ontvangen.
* Selecteer in het gedeelte Datumvelden de optie In of Na en voer de gewenste datum in.
* Klik op Zoeken om de resultaten te bekijken.
2. Map "Alle items":
* Alle e-mails in uw Outlook-mailbox worden opgeslagen in de map Alle items.
* Deze map is niet standaard zichtbaar, maar u kunt deze toevoegen door te klikken op het tandwiel rechtsboven in Outlook en vervolgens te kiezen voor Alle mappen weergeven.
* In de map Alle items kunt u zoeken naar e-mails met behulp van de zoekbalk.
Let op:
* Standaard worden in Outlook alleen de e-mails in de huidige map weergegeven wanneer u de zoekbalk gebruikt.
* Als u wilt zoeken in alle mappen, moet u de optie Alle mappen doorzoeken selecteren in het tabblad Zoeken.
Extra tips:
* U kunt operators en zoektermen gebruiken om uw zoekopdracht te verfijnen.
* U kunt bijvoorbeeld zoeken naar e-mails van een bepaalde afzender of met een bepaald onderwerp.

Ik hoop dat dit helpt!
(Lees meer...)
2 dagen geleden
Frencie
2 dagen geleden
ad 1: er is (helaas)GEEN mogelijkheid om in het tabblad zoeken "geavanceerd zoeken" te selecteren.
ad 2: "alle mappen weergeven" in het menu van het tandwiel is helaas ook NIET mogelijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding