Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik een naam VOOR een e-mailadres?

Op een overgenomen laptop staat het outlook-mailadres van de oude eigenaar, bv. Jan jansen@outlook.com. De oude eigenaar heeft zelf een outlook account op zijn eigen andere computer. Ik heb nu zijn mailadres op de laptop en daarin alle bestaande mails verwijderd en mijn eigen adressen van google hierop geïnstalleerd, zoals p.hermans.ph@gmail.com. Maar bij gebruik van deze nieuwe mails blijf de naam van de vroegere eigenaar terugkomen, nu dus jan janssen@<p.hermans.ph@gmail.com>. Hoe krijg ik jan Janssen verwijderd bij gebruik van mijn eigen google mailadressen?

6 maanden geleden
in: Software
1.3K
ronron1212
6 maanden geleden
Gewoon een nieuwe aanmaken en daar je eigen email invullen
Homerus
6 maanden geleden
Mijn google mailadres is al eerder nieuw gemaakt toch de naam van de vroegere laptopeigenaar jan janssen blijft VOOR dat nieuwe adres van mij verschijnen, dus jan janssen<p.hermans.ph@gmail.com>
ronron1212
6 maanden geleden
Je moet outlook opnieuw aanmaken dus een nieuwe openen daar je emailadres aanmaken niet in de oude van een ander.
VraagAntwoord66
6 maanden geleden
Waarom heb je niet de hele laptop naar fabrieksinstellingen gezet toen je hem overnam?
BonBonvanJohn
6 maanden geleden
Je dient het vorige gebruikersprofiel als geheel te verwijderen uit je mailprogramma en een geheel nieuw profiel aan te maken met jouw e-mailadres. Wat je nu doet is gebruik maken van zijn profiel maar met je eigen e-mailadres.
LeonardN
6 maanden geleden
Dit is echt heel slecht van de verkoper. Je moet even Windows terugzetten naar fabrieksinstellingen. Lekker ook dat je al zijn mails hebt verwijderd, vaak betekent dat hij nu al zijn mails kwijt is. Maar goed dat is vooral ook de schuld van de verkoper. Hier de uitleg hoe je Windows herstelt: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/geef-uw-pc-een-nieuwe-start-0ef73740-b927-549b-b7c9-e6f2b48d275e#:~:text=Voor%20het%20opnieuw%20instellen%20van,opnieuw%20instellen%20%3E%20Aan%20de%20slag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding