Kan je een voorvertoning van een excel of andere word file in je standaard word document plaatsen?

Hallo, ik vroeg mij af of het mogelijk was om een soort interactieve afbeelding van mijn excelbestand (dus met scrolloptie van het excelbestand) in mijn word bestand te plaatsen. Waardoor je dus de inhoud van je excel sheet kunt zien als je het word document leest. Iemand een idee of dit mogelijk is en hoe?

een jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, je kan een voorvertoning van een excel of andere word file in je standaard word document plaatsen. Hiervoor moet je de optie 'Object invoegen' gebruiken. Kies vervolgens de optie 'Bestand' en selecteer het bestand dat je wilt invoegen.
Bronnen:
10 maanden geleden