Hoe kan ik een website maken als Dummie?
Ik heb besloten om vanaf januari voor mezelf te beginnen. Voor mijn onderneming wil ik een website gebruiken, maar het laten bouwen van een website vind ik op dit moment nog te duur. Ik heb namelijk aardig wat software en producten nodig om überhaupt mijn klanten te kunnen helpen. Het lijkt mij daarom handiger om het budget eerst hiervoor te gebruiken en met de eerste inkomsten een professionele website te laten bouwen.
Voor nu ben ik daarom op zoek naar een methode waar ik als dummie eenvoudig een eigen website kan maken. Dit mag best wat kosten met zich meebrengen, maar natuurlijk niet te veel. M'n budget is ongeveer 300,-. Verder ben ik niet erg technisch aangelegd en beschik ik niet over programmeer skills.
Ik hoor daarom graag of jullie een methode hebben waarmee ik relatief makkelijk mijn eigen website mee kan bouwen.
Wil je beter zal je ook wat meer skills moeten hebben, of je meer verdiepen in de materie. OF je zal iemand in moeten huren. Dat noemen we een trade-off. Als er methodes waren om als "dummie" een perfecte complete website volledig naar wens op te zetten waren, dan waren er nu geen webdesigners/developers meer.
Jij vraagt nu eenmaal specifiek om een methode voor iedereen, dus krijg je die aanbevelingen. Als je meer wil zal je Wordpress of Joomla moeten bekijken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.