Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik gegevens vanuit Excel in een tekst in word?

Ik ben bezig met het maken van een standaardtekst in Word. In deze tekst moeten gegevens vanuit Excel worden toegevoegd. Ik kopieer de gegevens met opmaak naar Excel zodat, als deze worden gewijzigd, deze goed in Word komen te staan. Als ik dit doe komen de gegevens steeds op een nieuwe regel, terwijl ik wil dat het in de tekst komt te staan.

Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
De gegevens in Word moeten dus uit Excel worden gehaald

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Waarom probeer je het niet andersom ?
Excel gegevens kun je eenvoudig toevoegen ("mergen") in Word.

Zie deze link in de bron voor een uitgebreide uitleg.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing