hoe kan ik AVG virus scanner goed wissen?
na jaren lang tevreden gebruik van Free-AVG, heb ik de betaalde verzie van AVG een maand geprobeerd.
nu ik terug ben bij Free-AVG, krijg ik telkens pop-up's van AVG om toch de betaal verzie aan te schaffen.
uiteindelijk heb ik AVG geheel verwijderd (dacht ik) maar nog steeds de pop-up's van AVG.
ik heb een ad-blocker maar AVG denderd er dwars doorheen.
als ik even geen toetsen aanraak, dan krijg ik weer zo'n pop-up.
hoe verwijder ik dat definitief? inmiddels gebruik ik Windows Defender?
bedankt voor uw reactie(s)
antwoord -1-
-a- ik heb na CTRL-SHIFT-A geen Tune-up extenties in Firefox gevonden, dus niets gewist.
-b- na het opstarten van taakbeheer kwam ik diverse AVG zaken tegen, allemaal op één na gestopt
AVG service krijg ik niet gestopt. klik ik op eigenschappen dan zie ik AVGSVCA.EXE
dat is actief, maar kan ik niet stoppen. als ik op stoppen klik, dan werkt dat niet. antwoord -2-
ik heb http://download.avg.com/filedir/util/AVG_Remover.exe gedownload en gestart
dit programma vond geen AVG producten.
ik heb diverse zaken, uit -1- al uitgevoerd en gestopt. behalve dan de service.
na herstart bleek dat alle zaken die ik in -1- uitgeschakeld had, weer actief te zijn
toen nogmaals de remover gedaan, weer geen bestanden gevonden, maar toch het programma gerund.
en na enige tijd, weer opnieuw starten blijkt inderdaad dat ik geen AVG spullen meer heb.
hoera!! de tijd zal het leren of AVG inderdaad weg is, ik heb er alle vertrouwen in. antwoord -3-
een tientje per jaar, is inderdaad niet veel.
ik hoorde dat defender in de fall-update aanmerlijk is verbeterd.
geldt jouw opmering ook voor de de hernieuwde creators update? nogmaals bedankt en een heel prettig weekeind gewenst!
groeten, Dré
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.