Wat is een goede manier op je iPhone scherm op te nemen?
Hoi,
Ik wil graag, zoals veel mensen, m'n iPhone scherm opnemen. Nu heb ik gehoord dat dit op Mac kan via quicktime; helaas kan ik geen mac gebruiken (heb er geen) en heb ook geen quicktime pro. Ik weet van apps als AirShou, alleen ik krijg ze niet aan het werk. Die webapps werken niet bij mij en heb geen 64-bit apparaat om het te downloaden. Lonelyscreen doet het gewoon niet op mijn pc; verbinding word wel gemaakt met iPhone maar scherm en geluid wordt niet gemirrord.
Iemand suggesties? Graag gratis, liefst niet al te duur.
Ik heb een iPhone 5c met iOS 10.3.2. Mijn PC heeft Windows 10 en maakt voor de wifi gebruik van een Cleiont Router om mijn internet snelheid te verbeteren, dit zou kunnen voorkomen dat LonelyScreen werkt.
Kijk eens goed op je pc specs ik kan me voorstellen dat je windows 10 vanaf een windows 7 32 bits hebt geupdate
Maar bijna elke beetje moderne pc kan 64 bits aan, je kan wellicht windows 10 64 bits gewoon clean installen ? Je kan een dual boot proberen met hetzelfde serienummer als je huidige windows 10 te activeren Werkt dat dan kan je de 32 bits partitie verwijderen probeer het dan nog eens
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.