Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoevaak een Full Backup maken bij 2 keer dagelijks incrementele backups?

Ik ben bijna klaar met het maken van een back-up plan. Ik wil dagelijks 2 incrementele back-ups maken. Maar zal ik dan maandelijks een full backup draaien met 60 incrementals of om de 2 weken een full met 30 incrementals?

Het back-up is momenteel maar 500 MB groot en bestanden die wijzigen zijn niet groter dan 2-3 MB.

Ik moet er wel bij zeggen dat het software waarmee ik back-up, alleen de laatste keten van de Full back-up valideert.

7 jaar geleden
in: Software
TurfGraver
7 jaar geleden
Tja, hoeveel en hoevaak veranderd de data en hoe actueel wil je zijn bij een loss?
Eric1993
7 jaar geleden
@ TurfGraver: De data wijzigt best vaak, dus 2 keer dagelijks lijkt me redelijk. Maar de vraag is meer of het wat uitmaakt of je 30 of 60 incrementals hebt per back-up
Eric1993
7 jaar geleden
@ 4Real Dus wat U zegt is gewoon 2x dagelijks incrementele en dan maandelijks een full ? De back-up bestanden worden sowieso een jaar bewaard.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Gangbaar is 1 full backup per week b.v. zat. rest cd week 1 incremetal/dag. Ma di do do vr , de incremetels worden telkens overschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image