Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik meer overzicht in aan en afmeldingen van mijn leden?

Ik ben secretaris van vereniging. Maandelijks hebben wij een bijeenkomst en ik moet bijhouden wie er wel en wie er niet komt. Dit aan en afmelden gebeurt nu per mail. Dit is arbeidsintensief en foutgevoelig. Welke app kun je me aanbevelen om dit te automatiseren? Hebben jullie misschien andere tips die me kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
886
ronron1212
7 jaar geleden
Hoeveel leden hebben jullie dan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
We hebben 40 leden.
ronron1212
7 jaar geleden
Dat is toch niet veel bij houden in een excel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik vind het een drama om bij te houden. Ik wil graag een platform waar iedereen voor het hele jaar kan zien en zelf kan bijhouden wie er wel of niet komt.
ronron1212
7 jaar geleden
Voor 40 leden wat een werk valt wel mee mail binnen verwerken klaar. Zoveel mutaties zul je niet hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarom niet gewoon Datumprikker.nl ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding