Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik verschillende tekststukken kopieren en plakken in Windows 8.1?

Ik heb in een word document verschillende tekststukken die ik graag zou kopieren en plakken als reactie op verschillende e-mailtjes.

Nu moet ik constant naar mijn word document, de tekststuk selecteren en dan weer naar mijn mail en het daar plakken.

Graag zou ik dus in email zelf onder verschillende toetscombinaties de verschillende tekststukken plakken. Is hier (gratis) software voor?

Desktop, Windows 8.1

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
948
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor sommige e-mailprogramma's kun je macro's schrijven, zoals Microsoft Outlook. Daar is van alles in mogelijk. Ik schrijf zelf dit soort dingen liever zelf in AutoItScript, gebruikmakend van de Word en de Outlook UDF. Maar dan moet je wel een beetje handig zijn met eenvoudig programmeren natuurlijk. Kant-en-klare software voor precies dit doel kan ik zo snel niet vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wat dacht je van de gehele tekst knippen en plakken in je mail gooien en de rest verwijderen? (wellicht meer werk maar day ligt aan hoeveel je moet verwijderen)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met clipx, dank voor de vraag ik knip ook nog weleens wat dus ik ga hem ook gebruiken.
http://bluemars.org/clipx/

Rechtsonderin komt alles te staan (notificatie area).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmmz, interessant.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah en ctrl-v-2 geeft de een na laatste knipbewerking neer (en tegelijkertijd schiet ik naar de tweede tab in chrome).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding