Is er een app voor een tablet, vergelijkbaar met Whapsapp, waarvoor je geen telefoonnummer (of sim) nodig hebt maar alleen een internetverbinding?
Ik ben erover aan het denken om een tablet aan te schaffen om te kunnen communiceren met vrienden. Ik heb geen smartphone en ben ook niet van plan die aan te schaffen want dat vind ik vreselijke dingen, maar wil vrienden ook niet op kosten jagen door uren met ze aan de telefoon te hangen. En ik sms veel, maar de meeste mensen niet. Zijn er apps die je kunt installeren op een tablet vergelijkbaar met Whatsapp?
Ik heb dit een tijd geleden bij de tablet van mijn moeder gedaan, kan me niet alle stappen herinneren. Volgens mij download je WhatsApp op je tablet, tijdens het registratieproces moet je je nummer dan verifiëren, hiervoor kies je de methode met een sms, dan krijg je een code toegestuurd, deze vul je in en vervolgens voltooi je het registratieproces. Ik hoop dat jij hiermee voldoende geholpen bent, succes!
Volgens mij wel, het is vorig jaar bij mijn ouders gelukt. Ik zou zeggen probeer het uit! (Misschien dat je het installatieproces hier kunt beschrijven voor anderen)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.