Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom laadt mijn computer van een KPN afrekening van 3 bladzijden slechts de 1e bladzijde?

Ik krijg een oeps melding op mijn scherm, als ik van de 1e naar de 2e bladzijde scroll. Er zou een probleem zijn bij het laden. Eerder kon ik het wel voor elkaar krijgen.

8 jaar geleden
in: Software
1.4K
Amadea
8 jaar geleden
Nog niet zo lang geleden kwam er een update van Adobe. Misschien moet jouw PDF-lezer ook vernieuwd worden?
corzijlstra
8 jaar geleden
Inmiddels wil het weer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat het bestandje aan de KPN server zijde corrupt is. (=beschadigd)
In zo'n geval kan het programma dat het bestandje moet lezen en weergeven dan niet verder en negeert de verdere inhoud dan simpelweg.

Probeer het KPN bestand gewoon als bestand naar je computer te downloaden en probeer dan vanaf je computer het bestand te openen. Meestal is dan wel de hele inhoud te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Maar hoe kan het dan, dat ik eerder wel door kon scrollen nar de volgende bladzijden van dezelfde KPN afrekening?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas moet ik je daarop het antwoord schuldig blijven. Er zijn zoveel oorzaken aan te wijzen waarom iets niet (meer) lukt wat eerder wel kon. Alleen al het feit dat veel mensen verzuimen om hun computer en de daarop aanwezige programma's up-to-date te houden kan al een oorzaak van problemen zijn. Het blijft uiteindelijk wel techniek en die kan ook falen, al denkt men tegenwoordig heel makkelijk dat alles gewoon maar moet werken zonder er zelf iets voor te hoeven doen.
corzijlstra
8 jaar geleden
Ik heb het nog eens geprobeerd. En het wil wel weer.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding