Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met deze externe dvd driver spelletjes spelen?

Ik heb een Toshiba laptop waar geen ingebouwde dvd driver zit. Kan ik met deze externe dvd driver spellen installeren en spelen?

Dit is de driver: (het is dus een samsung, kan dat in combinatie met mijn toshiba?)
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_SAMSUNG-SE-208GB-Zwart,10259,482740,1624433.html?langId=-11&et_lid=117&et_cid=45&bn=3617402&channel_code=472&gclid=Cj0KEQjwl6GuBRD8x4G646HX7ZYBEiQADGnzunxgvZbDLGNbpP1ecNcP2FqlSAVsGBHslsdwGDrH0uYaAilQ8P8HAQ&referer=google&product_code=97739962

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat moet in principe geen enkel probleem zijn. Voor Windows maakt het niks uit hoe een Dvd-speler is aangesloten. Wel kan het uitmaken als de DvD er tijdens het spelen in moet en de drive letter is veranderd doordat je er b.v. ook een USB stick in hebt zitten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Merken maken niets uit, vaak zitten er spelers van een ander merk in een pc of laptop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als ik er voor de rest helemaal geen USB sticks in heb zitten tijdens het spelen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding