Hoe kan ik meerdere mailberichten in 1 keer doorsturen in Thunderbird?
Ik wil graag van mijn PC een lijst belangrijke mailberichten (ik denk een paar honderd) in Thunderbird in 1 keer doorsturen naar mijn Thunderbird mailaccount op mijn laptop.
Kan dit en hoe doe ik dat dan?
En is het mogelijk om in Thunderbird een map als bijlage door te sturen i.p.v. alle bestanden apart te moeten selecteren?
Als dat met het IMAP protocol is, kan je op je laptop in Thunderbird dit account op dezelfde manier instellen. Dan staan altijd alle emails op beide plekken synchroom.
Dat de mails in dat geval synchroon zouden moeten lopen klopt, maar niet in mijn geval.
Ik heb vroeger op mijn PC veel zakelijk gewerkt, dus ook veel zakelijke mailtjes verstuurd/ontvangen. Pas later ben ik mijn laptop zakelijk gaan gebruiken. En nu wil ik dus alle oudere berichten (met en zonder bijlagen) doorsturen naar de laptop. Deze wil ik dan in 1 bulk kunnen verzenden vanaf de PC, maar dat ik ze wel allen apart ontvang op de laptop en niet 1 bericht krijg met misschien 600 bijlagen. En hoe verstuur ik een bestandsmap in zijn geheel per mail i.p.v. alle losse bestanden apart door te sturen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.