Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik Word weer werkend? (Zie toelichting)?

We hebben een nieuwe pc. Daar zat de nieuwste versie van Word op om uit te proberen. Die vonden we beide niet fijn, en hij verliep op een zeker moment, dus nu hebben we Word 2007 er weer opgezet (vanaf een (legale) cd-rom). Maar nu doet Word het nog niet. Het programma geeft steeds aan dat de uitprobeertijd is verstreken. Wat nu te doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel: wat moet ik precies voor computerhandelingen verrichten om weer in Word te kunnen werken? We hebben de oorspronkelijk weigerende versie er al afgehaald.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

oude probeerversie geheel verwijderen en dan opnieuw de legale cdrom van jezelf installeren
anders kun je gewoon even surfen op marktplaats..je kunt er voor een habbekrats ééntje aanschaffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
heb je de gehele versie welverwijderd of zijn er nog enkele onderdelen achtergebleven? misschien kun je de computer even laten zoeken naar word, hierdoor kun je zien of echt alles verwijderd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nieuwe kopen.
en anders eentje downloaden.
het is dan wel niet legaal, maar je hebt toch voor die cd betaalt, of niet dan?
ik vind het tenminste wel eerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de nieuwere versie niet compleet van de pc is verwijderd zal hij de oudere versie niet accepteren, omdat er immers al een nieuwere op stond.

Dus compleet verwijderen en nogmaals proberen Office 2007 te installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image