Hoe moet je Google Chrome sluiten in Windows 7?
Ik heb Windows 7 op mijn pc en ben een digibeet.
Als ik mijn pc start krijg ik mijn bureaublad te zien, Alhoewel ik dan nog niet dubbel geklikt heb op het icoontje van Chrome schijn ik er toch al in te zijn. Dit weet ik doordat mijn pc het steeds zegt als ik hem na de een of andere download sluiten en opnieuw moet starten. Hoe kan ik Chrome sluiten?
Dit vraag ik ook in verband met mijn andere probleem: ik kijk iTV online van KPN op mijn pc. iTV doet het sinds donderdag niet meer. Nu staat er de mededeling dat hij niet meer werkt met Chrome en dat men een andere browser moet gebruiken om te kunnen kijken. Ik downloadde dus daarstraks Internet Explorer 11. Ik schakelde het vakje voor de Bing zoekmachine uit want die wil ik niet. IE is gedownload maar staat niet op mijn bureaublad. Als ik met mijn muis op de knop STARTEN linksonder klik zie ik hem in de lijst staan. Als ik klik krijg ik een startscherm maar bovenaan ontbreken alle knoppen (voor hotmail, favorieten etc) die ik in Chrome wel heb dus ik kan nergens meer bij (en dus ook niet bij iTV). Het enige dat kan is iets invullen in het zoekvenster. Bij de aanwijzingen van IE lees ik dat je met je muis rechtsonderaan in de hoek op je bureaublad moet gaan, de muis iets omhoog moet brengen en op ZOEKEN moet klikken, daarna IE moet invullen en op VASTMAKEN aan startscherm moet klikken. Maar ik krijg dat woord ZOEKEN rechtsonder niet te zien en dat komt wellicht doordat ik blijkbaar al in Chrome zit.
Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type MSCONFIG
Kies Tabblad Opstarten
Zie je daar Chrome staan?
Zo ja, afvinken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.