Kent er iemand een goed project management tool?
Voor een kleine vzw (+- 100, waarvan er wrs maar een 10 tal gebruik zullen maken) ben ik op zoek naar een goede manier om samen te werken aan verschillende projecten, en ook goed zien hoe ver iedereen zit in zijn gedeelte van het project.
Liefst gratis, eventueel app's (maar veelal gwn voor desktop), zeer gebruiksvriendelijk (eventueel dus in het Nederlands), eventuele integratiemogelijkheden met exchange server en/of een drupal website,
Wat ik zelf al heb gevonden:
https://www.google.com/enterprise/marketplace/categoryHome?categoryId=6
http://www.inc.com/young-entrepreneur-council/10-apps-that-make-managing-projects-remotely-a-breeze.html
http://lifehacker.com/five-best-personal-project-management-tools-1441334694
http://products.office.com/en-us/SharePoint/collaboration
https://www.yammer.com/ (--> Kan je hier goed met samenwerken?)
Indien iemand hier reeds ervaring mee heeft, graag laten weten :)
(Niet echt de kwaliteit, noch tijd voor) Ik probeer bovenstaande opties zo snel mogelijk eens uit. Nogmaals bedankt (zet je dit als antwoord ipv als een reactie? Dan kan ik je "punten" geven)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.