Hoe kun je met een ziggo mail adres vanaf een andere server bv. van je werk toch een e-mail versturen ?
Stel je e-mail adres is j.jansen@ziggo.nl ,op je werk kun je via de provinciale server (via wifi) , gewoon via de laptop met office outlook (windows 8) je binnenkomende berichten downloaden ,maar als je dan
via j.jansen@ziggo.nl een bericht verstuurt dan krijg je een foutmelding nl. dat er geen contact is met de server,hoe kun je dit wel doen dan, wie weet dit.
Toegevoegd na 2 minuten:
ik wil dus niet werken vanaf mijn werkplek met ziggo webmail of een gmail account gebruiken maar met mijn email adres j.jansen@ziggo.nl
Dan kan je:
- Je werkcomputer instellen op je ziggo account (en dus je werkmail niet meer ontvangen)
- Op je werkcomputer een dubbele email account instellen, dan heb je beide, maar wel uitkijken dat je je berichten op de server laat staan zodat je thuis nog je mail kan inkijken
- je thuiscomputer meenemen naar het werk... Vraagje, waarom wil je niet met de ziggo webmail werken? Dat is de meest ideale oplossing voor wat je beschreven hebt. Wat betreft je foutmelding, heb je je pop3 instellingen ook aangepast?
Hier staat hoe je dat kan doen voor ziggo:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/pop-instellingen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.