een beschreven orginele dvd word niet herkend, hoe los ik dit op?
in mijn pc van windows 7 heb ik dvd brander, ik ga soms dvd kijken via de pc, dit zijn orginele dvds, maar wanneer ik die in de pc doe, gebeurt er niks, ( automatisch afspelen werkt dus ook niet) kijk ik via deze computer, en wil ik eigenschappen bekijken van de D schijf, `plaats schijf`krijg ik te zien en dvd lade opent, , ik heb diverse programma`s en update van software geprobeerd, zonder resultaat, de dvd werkt wel op de tv zelf, maar niet meer in de pc, ook andere dvd films en gebrande dvd (a en b merken) geprobeerd maar niks helpt.. volgens apparaat besturing werkt het correct en is recentste software versie ge installeerd...
iemand anders nog een idee hoe dit op te lossen?
Toegevoegd na 1 uur:
mr tomaat, voegde een reactie toe `staat de dvd speler in het rijtje` ..(deze reactie kan ik niet weer terug vinden hier op goeievraag..)
maar onder deze computer staat wel het dvd station onder E (is altijd al zo geweest) , en de C (hoofdstation) en een recovery schijf op D.
Toegevoegd na 10 uur:
het is allemaal nog wat lastiger dan ik zo even snel in mijn vraag stelde..
wanneer ik een dvd of cd ( zowel orginele cd/dvd als gebrande en lege A en B merken, kortom alle versies zo beetje) in de dvd lade doe hoort normaal gesproken `automatisch afspelen` in beeld te komen en kun je keuze maken hoe (of in welk programma) je de inhoud wilt openen, dit venster automatisch afspelen komt niet in beeld.
enkel via convertxtodvd werkt het wel..verder werkt niks
het is allemaal nog wat lastiger dan ik zo even snel in mijn vraag stelde..
wanneer ik een dvd of cd ( zowel orginele cd/dvd als gebrande en lege A en B merken, kortom alle versies zo beetje) in de dvd lade doe hoort normaal gesproken `automatisch afspelen` in beeld te komen en kun je keuze maken hoe (of in welk programma) je de inhoud wilt openen, dit venster automatisch afspelen komt niet in beeld. dan kijk ik onder `deze computer, daar staat wel de D schijf ( in mijn geval de dvdlade) wanneer ik hier op de eigenschappen wil bekijken zegt i `plaats schijf`, terwijl er 1 in zit, dan probeer ik magic dvd ripper, (dus lezen en kopieren, niet branden) daar blijft ook in beeld staan, `plaats schijf` alsof er helemaal geen dvd/cd in zit. andere afspeel/kopieer programma `s zoals windows media player, bs player, vlc media player, dvdfab, dvd shrink deze zeggen ook dat er geen dvd in zit nero:
normaal krijg je lijstje met beschikbare apparaten, nu staat de dvd lade er niet bij kijk ik de dvd in de dvd speler via de tv:
dan bevat deze dvd wel degelijk een film/bestand of iets dergelijks want dan speelt i geheel goed af.. het enige dat nu wel wil,
branden met convertxtodvd, dit is omzetten losse bestanden in menu, dit duurt een uur, daarna 20 minuten branden, en dat (branden en die betreffende dvd afspelen) lukt dan wel weer kijk ik via apparaat beheer na de stuur programma`s,
hiervan zegt i dat er geen beter of nieuwere update is, ik heb dus recentse versie en werkt volgens apparaat beheer dus na behoren
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.