Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe installeer ik internet explorer?

Ik heb helemaal geen internet launcher meer op mijn laptop maar hoe kan ik het installeren want ik kan niet naar internet om dat te doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Iedereen heeft standaard Internet Explorer op zijn PC geïnstalleerd staan. Het kan mogelijk zijn dat je het er vanaf hebt gehaald, maar dat is nogal een ingewikkelde handeling voor een standaard PC-gebruiker.

Als je Windows 7 gebruikt, drukt je linksonderin op de start-knop. Dan typ je in het zoekveld 'Internet Explorer'. Als het goed is zie je dan Internet Explorer staan.

Als je Windows 8 of 8.1 gebruikt, druk je ook linksonderin op de start-knop. Als je de tegels voor je ziet, begin je gewoon met typen. Er verschijnt rechts dan een onderdeel met zoekresultaten. Typ 'Internet Explorer' en klik het aan.

Nog meer vragen? Vraag het bij het commentaar!

Succes!

Toegevoegd na 1 uur:
Toevoeging:

Wat j4ck1nth3b0x zegt kan helpen. Vink Internet Explorer af en druk op 'Ok' of 'Toepassen' of iets dergelijks. Ga daarna weer terug en vink Internet Explorer nu weer aan. Druk dan weer op 'Toepassen'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij 'program and features' in het control panel kun je features aanzetten bij 'Turn windows features on or off'(in het linker deel) Selecteer daar de internet explorer uit de lijst en vink 'm weer aan. Et voila! je Internet explorer is weer magisch verschenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing