hoe installeer ik adblock op google chrome?
Jawel hoor, mijn google chrome is besmet. Je wilt niet weten hoeveel tijd het kost om via deze website erachter te komen waarom ADblock niet wil installeren. Telkens wanneer ik mijn vraag wil tikken komt er weer zon achterlijke JAVAscript melding. De site staat vast en wanneer ik de melding weg tik wordt ik toch doorgelinkt en is deze website helemaal weg.
Google zelf wordt overspoelt door spam. (zie afbeelding)
Zelfs goeievraag.nl ontkomt er niet aan (zie afbeelding)
maar adblock installeren lukt niet. Als ik op toevoegen druk via de originele website dan gebeurt er vervolgens niks meer en als ik via de playstore adblock installeer geeft ie een netwerkfout aan. Hoe installeer ik adblock op google chrome?
ps. Ik zoek dus geen handleiding, ik zoek een oplossing omdat hij niet downloaden wil.
Toegevoegd na 2 minuten:
ps. waarom lukt de afbeelding plaatsen niet?
Toegevoegd na 7 minuten:
pps. De eerder gegeven tip werkt dus ook niet. Dat brengt me rechtstreeks naar de appstore waar het installeren niet lukt. Deze vraag is dus niet al eerder gesteld.
Wat is precies de netwerkfout die je krijgt bij een poging adblock te installeren?
Wat is precies de javascriptmelding die je krijgt? Als je je probleem wat duidelijker omschrijft, worden de antwoorden gerichter en beter.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.