Foutmelding Windows Live Essentials - Wat moet ik doen?
Beste Leden,
Ik zit al ongeveer 2 weken met een probleem. Ik zal proberen dit zo gedetailleerd mogelijk uit te leggen hieronder. Ik heb letterlijk overal gezocht op het internet en van alles gedownload van Installer clean ups tot Windows Fix programma's en niets heeft geholpen. Ook de forum van Windows antwoord niet op mijn vragen die ik daar heb geplaatst. Ik hoop dat jullie mij wél hiermee kunnen helpen.
Ik maak al een lange tijd video's op YouTube met behulp van Windows Live Movie Maker. Nu heb ik dit helaas niet meer omdat ik Windows Live Essentials 2012 niet kan downloaden én installeren. Dit is het probleem:
Na het downloaden krijg ik de volgende foutmelding: ''0x80040609 Bron: PhotoGallery''. Ook nadat ik van alles heb geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, krijg ik ook soms de Foutmelding: ''0x80040609 Bron: dotNET40''.
Nogmaals, ik heb al van alles geprobeerd. Fix programma's gedownload, Windows Live Essentials compleet verwijderd van mijn gehele PC en opnieuw geïnstalleerd en allemaal helaas zonder resultaat.
Iets wat misschien jullie op weg kan helpen, ik had op mijn :C Schijf heel weinig ruimte en had alles naar mijn :F Schijf verplaatst. Misschien heeft het hiermee te maken, want sinds die tijd heb ik dit.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want de abonnees wachten op video's!
Ik hoop dat ik mijn probleem zo goed mogelijk heb uitgelegd aan jullie. Alvast bedankt voor de nobele medewerking!
Met vriendelijke groet;
Iesaa A.
https://www.piriform.com/ccleaner/download de gratis versie heeft geen beperkingen met aantal reparaties.
Ccleaner kan dit niet. En als je er geen ervaring mee hebt, zou ik er niet aan beginnen... Als je per ongeluk iets verkeerds wijzigt, kan je pc crashen.
Probeer de oude versie eens de windows movie maker 2.6
deze is zelf nog iets beter dan de live versie ??
hopelijk lukt dat ? http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=34
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.