Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet een accountconfiguratie bij google play?

hoi allemaal, ik heb een vraag, ik heb al bijna een jaar lang een huawei, en opeens geeft google play een balkje aan als ik een app wil installeren, (ook als die gratis is) ''accountconfiguratie voltooien, controleer uw accountconfiguratie om door te gaan met het installeren van apps via google play''
hoe kan ik er weer voor zorgen dat ik de gratis apps die ik eerder ook gratis kon installeren, dat ik dat ook weer kan?

alvast bedankt ;)

Groetjes Tessa.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
17K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk even je instellingen van Google Play Store wissen. Ga daarvoor naar apps / instellingen / applicatiebeheer / alle apps. Selecteer dan Google Play Store en kies voor gegevens/instellingen wissen.

Hierdoor worden je instellingen van de app gewist. Als je de app daarna weer opnieuw start, zul je waarschijnlijk weer opnieuw moeten inloggen met je google-account en de voorwaarden accepteren. Hierna zou het weer goed moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding