De computer van mijn dochter start helemaal niet meer op wat kan ik doen?
er staan alle foto's vanaf de geboorte van mijn kleindochter op en belangrijke documenten.
windows vista is geinstaleerd, als ik windows xp ( van mijzelf) erop zet ben ik dan alles aan documenten en foto's kwijt? wie weet er een oplossing?
veilige modes geeft geen oplossing want geen enkele optie doet het.
als er geen andere oplossing is dan zal ik naar de computerzaak gaan voor reparatie maar misschien heeft iemand een tip?
Maar, om het tóch te proberen, wil ik graag antwoord op deze vragen: -Wat is er gebeurd met de computer voordat deze het niet meer deed? Kreeg je een foutmelding, heb je iets nieuws geïnstalleerd, werd het scherm ineens zwart, etc? -Als je nu op de power-knop van de computer drukt, wat gebeurt er dan? Gaat hij wel aan? Komt er een geluid uit de pc? Gaat het scherm aan of blijft het zwart? -Als het beeldscherm nog wel aan gaat, wat zie je dan?
vervolgens belde ze mij in paniek omdat al haar foto's er op staan.
er is niets nieuws op geinstalleerd, wel viel hij de dag ervoor ook verschillende keren plotseling uit.
als je de powerknop indruk start hij op, dat wil zeggen onderin krijg je het standaard balkje waarin die groene blokjes gaan draaien..hierna zou het windows logo moeten verschijnen maar dit gebeurd niet.
het scherm gaat wel aan maar dit is alleen de merknaam van de pc.. je hoort dat de koeling draait.
in de veilige modes doet hij ook geen enkele opdracht.
en dan begint het verhaal weer opnieuw..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.