Als ik iTunes wil sluiten, krijg ik enkele sec later een DEP-melding , waar na iTunes opnieuw wordt geopend. Hoe komt/voorkom ik dit?
UITLEG:
Altijd iTunes open moeten houden na gebruik is (tot nu toe) vooral irritant.
Ik kan blindelings een gids volgen en iTunes uitsluiten van DEP. Maar wat ik ervan weet is dat DEP iets te maken heeft met bescherming tegen bv virussen. En behalve dat ik sowieso niet kapot van ben om met dat soort instellingen te spelen, zonder te weten wat het doet behalve probleem oplossen. Zeker gezien de aard van iTunes zou ik zeggen liever meer bescherming met irritatie, dan minder zonder...
MEER RELEVANTE INFO:
Zie afb voor prt scr's
LET OP! Het gaat hier dus NIET om het bekende probleem dat DEP voorkomt dat iTunes wordt GEOPEND. iTunes start/werkt prima.
Het PROBLEEM zit erin dat als ik klaar ben met iTunes, ik het niet (blijvend) af kan sluiten. Ongeacht of ik "kruisje", "bestand - Afsluiten" of zelfs "ctrl+alt+del - taakbeheer - taak beindigen" gebruik. iTunes sluit af, DEP melding verschijnt en iTunes wordt automatisch opnieuw gestart (geloof niet hersteld).
NIET WAARSCHIJNLIJKE OORZAKEN:
- versie bug (sinds het speelt al meerdere updates van zowel Windows als iTunes geinstalleerd)
- veel voorkomende veroorzakers van problemen (basics geprobeerd zoals ext apparaten loskoppelen, verbindingen uitschakelen, schermen sluiten en achtergrond programma's stoppen, zonder verschil)
- activiteit in iTunes (geen verschil als het open en meteen probeer te sluiten. Of dat ik een hele avond bezig ben geweest met bestanden organiseren/toevoegen, iPod synchen, enz)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.