Hoe kan ik deze foutmelding van TeamViewer verhelpen?
Sinds deze week kan ik teamviewer niet meer gebruiken. Ik krijg steeds de melding ‘‘De Teamviewer-service kan niet worden gestart’‘.
Vorige week heb ik het programma nog feilloos kunnen gebruiken, maar sinds deze week krijg ik deze vervelende melding en kan ik het programma niet meer gebruiken. Dat is erg vervelend, aangezien ik andere mensen help met computer-problemen.
Ik heb al diverse keren het programma verwijdert met Revo-uninstaller en opnieuw proberen te installeren, maar krijg steeds dezelfde melding. Ook al AVG Internet Security en MalwareBytes gebruikt om te scannen op virussen danwel malware. Maar niks aangetroffen. Heb trouwens windows 7 64bits.
Wat kan ik hieraan doen, zodat het wel weer werkt? Het is erg vervelend dat ik het programma niet meer kan gebruiken.
'k Heb zitten zoeken, maar niemand op internet kunnen vinden die hetzelfde probleem had.
Je zou nog AdwCleaner, het broertje van Malwarebytes, kunnen draaien, al verwacht ik daar weinig van... Heb je na het verwijderen:
- gecheckt of de map echt weg was?
- eventueel in de registry verwijzingen verwijderd?
- de pc opnieuw opnieuw opgestart?
alvorens je weer ging installeren. Wellicht krijg je meer duidelijkheid als je (de vorige) versie 8 installeert, misschien werkt dat wel:
http://www.teamviewer.com/nl/download/dyngate.aspx
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.