hoe bereken ik maandinkomsten bij WW (4 weken) en loon (maand) in Excel?
Ik heb recht op WW over 19 uur per week. Ik werk gemiddeld 11 uur per week. Dus ik krijg elke 4 weken WW uitbetaald over ongeveer 4x8 uur. Mijn loon krijg ik per maand uitbetaald. Nu wil ik graag weten hoeveel ik per maand heb, bij elkaar opgeteld. Maar WW zijn 13 periodes, en loon zijn er 12, en die overlappen elkaar. Hoe zet ik dit logisch in excel?
Toegevoegd na 11 uur:
Het vermenigvuldigen met 13 en delen door 12 had ik zelf ook al bedacht. Maar dan ben ik nog niet uit het overlappen. Als ik bijvoorbeeld 19 mei tot 15 juni omreken naar een maand, bij welke maand moet ik dit dan optellen? Dan moet ik dat weer delen in twee stukken van 13 dagen mei en 15 dagen juni. En ik vroeg me af hoe ik dit voor iedere periode met wisselende bedragen door excel kan laten doen, en netjes in rijen kan zetten zodat het bij het maandloon opgeteld kan worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.