Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dan heb je duidelijk iets niet goed ingesteld.
Provider , adres ,poort , verbindingen - moeten juist ingevuld zijn.
Eventueel spotnet compleet verwijderen, daarna opnieuw installeren en de in gegevens invullen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb alleen niks veranderd qua instellingen. De laatste 3 maanden krijg ik gewoon niks meer binnen. Maar ik ga het proberen door opnieuw te installeren!

Andere antwoorden (1)

Account bij nieuwsgroep (zoals Eweka) mogelijk verlopen

Toegevoegd na 9 minuten:
Met account bedoel ik abonnement, deze sluit je meestal af voor een dag, maand of jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon met mijn Ziggo gegevens krijg ik niks meer binnen, zit wel weer te twijfelen of ik een accountje moet gaan nemen maar eerst probeer ik het weer door alles te verwijderen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, hoe dat werkt weet ik niet, betaal een x bedrag bij eweka en krijg dan inloggegevens.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding