Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn java udater doet elke dag een update bij Oracle; is dat niet verdacht vaak?

10 jaar geleden
in: Software
880
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt zelf in de java-instelingen aangeven hoe vaak, wanneer (of helemaal niet) etc. er geupdate moet worden.
SimonV
10 jaar geleden
Hopelijk helpt het als je Java volledig verwijdert en daarna opnieuw installeert? http://computertotaal.nl/apps-software/oude-java-versies-opschonen-21899

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er bestaat een kans dat het om het UpdatesJava.com-virus gaat. In dat geval kun je het hopelijk met AdwCleaner verwijderen.

Zo niet, dan kan het helpen Java volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

Mocht dit geen succes hebben, dan hoor ik het graag.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Mijn Java stond op maandelijks updaten dus daar lag het niet aan. Ik heb Java er opnieuw opgezet en nu heb ik die dagelijkse updates niet meer. Of het dagelijkse updaten door dat virus kwam kan ik echter niet zeggen want ik heb er geen scanner overheen gegooid oid.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding