Is er een programma waarmee ik het 'veilig verwijderen' van hardware ongedaan kan maken?
Als je een USB-staaf (of een ander apparaat) op de computer aansluit, mag je die er officieel niet zomaar uittrekken. Je moet eerst "hardware veilig verwijderen" (of "hardware veilig uitwerpen") gebruiken; pas dan kun je de USB-staaf uit de computer verwijderen zonder gevaar te lopen op gegevensverlies.
Als ik na het commando "hardware veilig verwijderen" toch nog even op de USB-staaf wil kijken, moet ik die eerst fysiek verwijderen, en hem dan opnieuw aansluiten.
Bestaat er een programma dat dit overbodig maakt? Dus een programma dat, nadat ik "hardware veilig verwijderen" heb aangeklikt en de schijfletter van de USB-staaf uit het overzicht in Verkenner is verdwenen, de USB-staaf direct weer toegankelijk maakt, en de bijbehorende schijfletter weer doet verschijnen in het overzicht in Verkenner. Dus alsof ik de USB-staaf er even uit had getrokken en er direct weer in had gestoken, maar dan puur softwarematig.
Bestaat zo'n programma?
Veel handiger is, de USB stick verwijderen en terug plaatsen.
Ik denk dus dat zo'n programma niet bestaat, ik heb er nog nooit van gehoord en ik kan er niets over vinden. misschien dat een of andere nerd wel eens iets dergelijks heeft geschreven, maar waar je het dan kunt vinden................
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.