Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn grafisch programma Corel Draw X3 gebruiken onder Windows 7?

ik gebruikte tot nu toe Windows Xp en alles werkte naar wens maar door het niet meer opstarten van mijn laptop onder Xp ben ik van plan om een 2dehands aan te kopen.
door de veiligheidsproblemen en het niet meer updaten van Xp zou ik Window 7 willen gaan gebruiken indien dus mijn Corel Draw daar op kan werken.

10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan er wel onderwerken. Corel Draw X3 kan gewoon draaien, maar wel zorgen dat je de juiste service packs heb geïnstalleerd (dus geen SP 1 bijvoorbeeld).

Verder is er ook nog een XP-Mode op Windows 7 als het al een probleem zou zijn.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Ja, dit programma is compatible met windows 7. In windows 7 is er een speciale mode gebouwd waardoor xp programma's kunnen worden uitgevoerd binnen windows 7 die niet origineel voor dit besturings systeem bestemd waren. Waarschijnlijk werkt Corel Draw sowieso wel op je windows 7 maar dit geeft je dus zekerheid. Voor meer informatie over de compatibiliteit kan je hier kijken:
http://www.microsoft.com/en-us/windows/compatibility/CompatCenter/ProductDetailsViewer?Type=Software&Name=CorelDRAW+Graphics+Suite+X3&Vendor=Corel&ModelOrVersion=13&Locale=1033&BreadcrumbPath=coreldraw+graphics+suite+x3&tempOsid=Windows%207
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan de persoon die het bericht een -1 geeft dat beargumenteren
Castle
10 jaar geleden
Je bent niet de enige zie ik. Ze zouden een reactie moeten geven bij elke duim omlaag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ow, zie net dat jij de link ook al bij je bronnen had staan, dat maakt mijn reactie vrij overbodig.. excuses
Castle
10 jaar geleden
Ik denk dat ik het wel overleef ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding