Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Nee, voor concurrent Telegram zijn er echter wel oplossingen voor de pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Mijn broer gebruikt WhatsApp op de pc. Hij heeft een of andere Android emulatie geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb Bluestacks op mijn pc staan, werkt erg goed! Kun je alle Apps die in de PlayStore staan downloaden. Op deze site de download: http://www.bluestacks.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb Bluestacks geprobeerd maar hij vindt Whatsapp blijkbaar niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, oke, maar Whatsapp werkt niet "native" op de pc. Dus het antwoord op de vraag "Bestaat Whatsapp voor PC intussen al?" is dus "nee".
Er bestaat (nog) geen officiele WhatsApp app voor op de PC, maar je kunt wel via een Andriod Emulator WhatsApp berichten verzenden via je PC.
Het enige nadeel is wel dat, als je dit gebruikt, je WhatsApp van je telefoon moet verwijderen, anders werkt het niet met hetzelfde telefoonnummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, + van mij :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt goed, maar ik begrijp niet hoe ik die kan installeren? Ik ben ook behoorlijk ongeletterd wat dit soort dingen betreft, is het eenvoudig te installeren en gebruiken of moet men meer dan gemiddelde kennis hebben van computers?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is vrij lastig om met een emulator te werken. Zelf heb ik er ook geen ervaring mee. Ik begreep van een vriend dat je met een online handleiding (even googlen) kun je een heel eind komen. Succes!
Nee en dit gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren, omdat whatsapp echt is gemaakt om er mobiel mee te zijn en niet achter een pc of laptop en bijna iedereen heeft de laatste tijd een smartphone dus is het ook niet aantrekkelijk voor whatsapp om een desktop versie te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ze zijn ook niet van plan er een voor de PC de maken je kan wel op http://www.bluestacks.com/ een programma downloaden en daarmee kan je android apps op je computer gebruiken (whatsapp dus ook).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ze zijn het waarschijnlijk ook niet van plan. Tegenwoordig zitten tieners geen eens meer op de computer of laptop, omdat ze p telefonen spellen hebben, whatsapp, instagram, facebook en andere dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Momenteel is er desktop versie beschikbaar, dit las ik net!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image