Wat te doen met allerlei gedownloade programma's?
Ik heb nu twee weken een Dell-laptop. In de fabriek is McAfee geïnstalleerd. Op de één of andere manier heb ik nu RegClean Pro op mijn laptop. Dat geeft telkens meldingen dat er allerlei (register)fouten zijn die opgelost moeten worden. Wat dit betreft, hier ben ik niet zo slim in en heb dan ook veel andere programma's gedownload, want ik kreeg weer veel meldingen dat er allerlei fouten waren gesignaleerd.
McAfee geeft aan dat alles in orde is en toch krijg ik meldingen van allerlei programma's dat er fouten en foute bestanden zijn aangetroffen die verwijderd moeten worden. Zodoende heb ik wel zes programma's gedownload ( Speed up my pc, Reimage Repair en nog veel andere). Tijdens het typen van deze uitleg, heb ik al verscheidene programma's verwijderd.
Moet ik voortaan meldingen van o.a. RegClean Pro negeren en alleen vertrouwen op McAfee, ook al wordt aangegeven dat er fouten gesignaleerd zijn? En als ik alle programma's verwijderd heb via mijn configuratiescherm, zijn ze dan ook definitief weg, zodat ik geen meldingen meer krijg?
Via Windows heb ik ook meldingen gekregen en dan wordt je aanbevolen om Reimage te downloaden, wel of niet doen?