Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een standaard tekst instellen bij nieuwe afspraken in de Outlook agenda?

Voor mijn werk wil de receptie bij het aanmaken van een nieuwe afspraak in Outlook agenda een standaard tekst (checklist bij arrangementen) hebben staan in het `witte invulveld`.

Weet iemand of dit mogelijk is en wat dan de precieze weg ernaar toe is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In Outlook 2013 een nieuwe agenda item maken, zet hier in de checklist. Kies als je klaar bent "Bestand -> Opslaan als" je krijgt nu de mogelijkheid om je kalender item op te slaan als een bestand.

Iedere keer als je de checklist wilt hebben in een agenda item open je het zo juist opgeslagen agenda bestand.

Er van uitgaande dat bovenstaande ook zal werken op oudere versies van Outlook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding