Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had vroeger het spelletje Animal crossing, bestaat er online ook een versie van of iets wat er erg op lijkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja die op de 3ds (2ds) kan je inderdaad online !
Dit kon ook al op de wii met town floks. Er bestaadt helaas geen pc versie van animal crossing. Je zou natuurlijk wel een emulator kunnen downloaden zoals dolhin om die van de wii te spelen maar weet niet of jij dit wil !?

Er zijn natuurlijk wel spellen die er een heel klein beetje op lijken zelf vind ik het niet op lijken maar toch.
Dan kan je hier op kijken !! (Pijltje maar beneden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, groetjes Finke

Andere antwoorden (1)

Animal Crossing New Leaf is laatst uitgekomen op de 3DS en bied de optie om dorpen van andere mensen te bezoeken: http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_Crossing:_New_Leaf

Toegevoegd na 58 seconden:
Dus dat gaat via het internet, je vraagt om de code van een persoon (of zoekt deze op online, zijn sites voor) en dan kun je op bezoek gaan :)
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je zegt klopt helemaal! Maar ik denk dat de vraagsteller opzoek is naar een browsergame die op animal crossing lijkt.
Als het niet zo is heb je helemaal gelijk.
Ritsuka
10 jaar geleden
Dat haal ik er zo niet uit, ik las het als een spel met online mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@hidjedewitje ja ik was dus op zoek naar Animal Crossing voor op de laptop, of een ander spel waar je zelf een huisje kan inrichten en/ of wat zich afspeelt in de echte tijd.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding