Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik in outlook in dat deleted items bij afsluiten pc worden verwijderd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Bij de opties voor outlook (Bestand --> Opties) ga je naar Geavanceerd, en daar bij de sectie 'Outlook starten en afsluiten' kan je aanvinken 'Mappen met verwijderde items leegmaken bij het afsluiten van Outlook'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat boven in de werkbalk naar 'extra', gevolgd door 'opties', gevolgd door 'onderhoud'.
Daar kan je een vakje aanvinken 'Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten'.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wellicht kan dit verschillen per versie van outlook express.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing