Is er een programma die mijn foto's kan terughalen op mijn sd kaart?
Hallo,
Ten eerste bedankt dat je sowieso al de moeite doet om hiernaar te kijken.
Ten tweede, laatst is mijn sd kaart een soort van kapot gegaan. Ik moet hem formatteren, maar dan ben ik alle foto's kwijt die er nog opstaan (volgens mijn familie), maar dat wil ik niet. Er staan best belangrijke foto's op en die wil ik dus terug zien te halen zonder dat ik ze kwijt raak. Ik heb al verschillende programma's geprobeerd, zoals Recuva (of iets in die richting) maar dan waren de foto's weer beschadigd...
Mijn vraag: Is er dus een programma die foto's terughaalt zonder dat de foto's beschadigt zullen zijn?
Alvast bedankt!
Groetjes
ik geef je weinig kans tot geen kans dat je nog iets kan redden. Maar misschien is er nog dit. dat je niet weet
recuva kan onder een nieuwe format nog steeds materiaal terug vinden van de oude format.
vaak is het juist moeilijker te vinden in de oude defecte format
dus een nieuwe format (alleen de Quickformat)
Het is echter wel een last resort optie
ben je zover om dat te proberen, en dat lijkt me wel
moet je je de sd maar gewoon formateren dus snel format
en laat recuva daarna grondig zijn werk doen. met de deep scan. Vrees dat het weinig succes zal hebben maar wie weet lukt het ook daarmee niet dan helaas pindakaas
recoveryprogr. halen bestanden terug die per ongeluk verwijderd zijn.
als het kaartje niet overschreven is werkt dit perfect.echter,als de sd kaart corrupt is,en dat is hier het geval,dan herstelt ie een fout bestand en zie je hem ook fout.even gezocht en kwam uit op:
http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec
progr.werkt helaas in dos interface maar kan overweg met beschadigde bestanden.iemand van oudere garde zoeken dus.
ken heel het progr. niet,maar is poging waard.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.