Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke Windows processen zijn hier overbodig?

Hier de lopende processen, maar ik vind dat hij nogal traag opstart (ken veel van msconfig en opstartprogrs, dus de meest essentiele blijven over bij het opstarten)

Hieronder zijn mijn lopende processen, welke zijn niet echt nodig?
OPGELET: enkel op onderstaande link klikken als u iets afkent van processen, want onderstaand bestand kan maar 10x gedownload worden (want slechts free account van rapidshare).

http://rapidshare.com/files/359741791/overbodig.JPG.html

Toegevoegd na 1 minuut:
ook wordt windows update constant mee opgestart om te zoeken of er nieuwe updates zijn, kan je dit niet instellen zodat dit pas gebeurt nadat de pc bv. een half uur opstaat? dat hinderd het opstarten, omdat windows update dan opeens meer dan 30 mb geheugen nodig heeft tijdens het opstarten...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

kijk eens op www.schoonepc.nl daar staan een heleboel tips om je computer te versnellem

ik zie avgaurd neemt het meeste werk geheugen in
stuur even een jpg
van je msconfig door middel van start uitvoeren msconfig en dan opstarten

Toegevoegd na 2 minuten:
dan kan ik beter zien welke programma's ermee opstarten als je hijackthis hebt mag het ook een jpg van hijackthis zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding