computer traag, menustart uitvoeren msconfig toepassen en ok en toch worden mijn aanpassingen niet opgeslagen wanneer ik opnieuw opstart. Hoe kan dit?
Mijn computer is erg traag geworden sinds ik een download programma heb proberen te downloaden. Dit heb ik al lang weer ongedaan gemaakt maar toch blijft hij erg traag. ook is ongevraagd de ask toolbar gedownload welke ik ook alweer heb verwijderd via het cofig. scherm en de invoegtoepassing toolbar heb ik uigeschakeld. (verwijderen gaat niet bij deze invoegtoepassing dat vind ik ook raar, kan hem alleen uitschakelen) maar systeem bleef nogsteeds traag. advanced system care diep check en opschoning laten doen en dit werkt dan voor dat moment maar zodra ik opnieuw opstart weer net zo traag als daarvoor. Volgende stap was alles wat ik niet gebruik uitschakelen via menu start, uitvoeren, msconfig. maar het probleem is nu dat ik alles wat ik heb uitgevinkt gewoon weer aangevinkt staat wanneer ik de volgende keer opstart en ja ik druk op toepassen en ok. hoe kan dit????
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.