Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg mijn iPad niet meer aan, wat moet ik doen?

Ik heb een jailbreak gedaan op me iPad, wat waarschijnlijk ook de oorzaak is. Voordat ik dit deed heb ik op veel verschillende websites/forums gekeken of het wel veilig is. Overal hetzelfde antwoord, ''Ja het is veilig, en je kunt je iPad altijd herstellen via de pc''. Ook heb ik op youtube meerdere filmpjes gekeken hoe je moet jailbreaken.

De jailbreak ging gewoon goed, maar toen hij klaar was, ging de iPad niet aan, hij bleef op het logo hangen. Na 15 - 30 minuten gebeurde er nog steeds niks.

Ik heb geprobeerd de home button en de uitzetknop tegelijk in te drukken, waardoor je iPad afsluit, dat lukte maar als ik hem dan weer aanzet, gebeurd precies hetzelfde.

Ik heb ook geprobeerd de iPad te verbinden met de pc, maar er komt geen reactie, helemaal niks. Dus nu kan ik het niet herstellen, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
771

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sluit de iPad aan op de PC via USB en houd de power knop en de home knop allebei tegelijk ingedrukt tot je een iTunes scherm ziet op je iPad.
Open daarna op de PC iTunes en herstel de iPad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O-n-t-z-e-t-t-e-n-d bedankt!! Ik verbond hem, en toen ik beide knoppen indrukte vond hij hem wel, ik heb me iPad kunnen herstellen. Ik dacht dat me iPad naar de klote was, dankje :D

Andere antwoorden (2)

probeer hem eens te resetten, aan/uit knop en home button 10 seconde ingedrukt houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heeft de vraagsteller al gedaan, zoals hij al schrijft.
Of dit de oplossing zullen zijn weet ik niet maar proberen is zeker de moeite waard! Even aansluiten op een lader doet ook nog wel eens wonderen over het algemeen.

Werkt dat niet? Eh.. Ik zou ‘m in DFU mode zetten, op de normale manier herstellen via iTunes (even googlen voor handleiding)
Vervolgens Pwnage Tool gebruiken. Voor instructies voor het gebruik daarvan ook even google raadplegen
Als dat allemaal niet werkt, weet ik het zo snel niet. Voor meer advies ga je naar http://www.iphoneclub.nl (het forum dan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding