Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verzend ik een word document als email?

Graag een oplossing zonder het gebruik van office

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
19.8K
Poet
11 jaar geleden
Alles selecteren in Word en dan weer plakken in je mailbericht
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
je hebt bij je mail bijvoegen klik daar op en dan op computer bestanden dan zit jouw mail daar in succes.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je voegt het word document toe aan je email als bijlage.

Toegevoegd na 12 minuten:
Dan doe je onder bestand opslaan of verzenden dan kan je kiezen voor email.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het nou juist dat wil ik niet als bijlage. Ik wil het document als email verzenden.
Het word document kan toegevoegd worden aan de mail als een bijlage. Als de ontvanger geen word heeft, kun je er voor kiezen om de inhoud te kopiëren in kladblok of in de mail zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met rechtermuisknop klikken op het WORD-bestand en daar kiezen voor "Kopiëren naar" en vervolgens kies je voor e-mailgeadresseerde. Nu gaat je mailprogramma open en staat het document al als bijlage in je mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding