Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verzend ik een word document als email?

Graag een oplossing zonder het gebruik van office

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Je voegt het word document toe aan je email als bijlage.

Toegevoegd na 12 minuten:
Dan doe je onder bestand opslaan of verzenden dan kan je kiezen voor email.
11 jaar geleden
Het word document kan toegevoegd worden aan de mail als een bijlage. Als de ontvanger geen word heeft, kun je er voor kiezen om de inhoud te kopiëren in kladblok of in de mail zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met rechtermuisknop klikken op het WORD-bestand en daar kiezen voor "Kopiëren naar" en vervolgens kies je voor e-mailgeadresseerde. Nu gaat je mailprogramma open en staat het document al als bijlage in je mail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing