Waarom logt mijn Spotify account niet meer in?
Ik had dus 2 accounts, 1 die gekoppeld was met facebook, en waarop ik het meest actief was, en 1 die ik gebruikte voor wanneer de 10 uur op het andere account verstreken waren. Dit laatste account was niet gekoppeld aan een Facebookaccount. Toen ik vanochtend inlogde op het 'hoofd'-account vroeg Spotify (na het intikken van m'n inlogggevens en het grijzige hoofdscherm al was opgestart) of ik al een Spotify-account had of dat ik er een aan wilde maken. Aangezien ik dit venster niet weg kon klikken en hij de gegevens van het 'hoofd'-account niet accepteerde heb ik de inloggegevens van m'n 2e account ingevuld. Vervolgens was ik ingelogd op m'n 2e account, maar ik wilde op m'n 1e account ingelogd zijn. Dus ik logde weer uit en logde in met mijn hoofdaccount inloggegevens. Dit werkte niet want in plaats van dat ik werd aangemeld bij het 1e account werd ik ingelogd bij het 2e account. Ook wanneer ik inlog met de gegevens van het 2e account wordt ik naar m'n 2e account gestuurd.
Het account bestaat nog wel, want op m'n 2e account volg ik mijn 1e account en kan ik gewoon nog de afspeellijsten van het 1e account zien.
Ik zou nu graag weten hoe ik weer in m'n 1e account komt aangezien ik daar allerlei afspeellijsten en volgers heb die ik liever niet kwijt wil.
Het zit een beetje ingewikkeld in elkaar maar ik hoop dat iemand de oplossing heeft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.