Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een dj draaitafel koopt voor op je pc, zit er daar dan ook al een programma bij?

ik wil graag voor op mijn pc (macbook air) een draaitafel kopen die je dan kan aansluiten op je pc. maar ik vroeg me af, of er daar dan al een programma bijzit om daarmee te werken of dat je een bepaald programma moet downloaden.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je een Midi draaipaneel wilt kopen, zal hier meestal wel een software (zeer waarschijnlijk de Lite versie van Virtual DJ) bijzitten. Maar vooral bij de goedkopere modellen zou het kunnen zijn dat dit er niet bij zit. Dan moet je deze los kopen of downloaden. Controleer als je dit doet wel even of het paneel compatibel is met de software die je gaat kopen/downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker dat zit er zeerzeker wel bij!!
Bij de meeste sets zit er een premium versie van virtual de laatste editie bij maar bij sommige een van tractor.
Wanneer je er een besteld online staat dat er meestal wel bij, ik raad je aan om bij baxshop.nl te bestellen, Dan weet je zeker dat je goede kwaliteit koopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"ik raad je aan om bij baxshop.nl te bestellen, Dan weet je zeker dat je goede kwaliteit koopt"
Hoezo? Maakt Baxshop die dingen zelf? :) Ze leveren wel goede service...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image