Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

word2007: hoe zet ik bestanden in bibliotheek?

als ik nu bestand wil openen in word dan ga ik naar c:\gebruikers\ enz.

dat vereist groot aantal stappen. kan ik die ook in bibliotheek zetten en, zo ja, hoe dan?

Toegevoegd na 31 minuten:
het eerste antwoord dat ik krijg zegt dat ik het menu extra nodig heb. ik keek bij windows verkernner, daar staat wel extra maar ik kom daarna niet meer verder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij bedoelde extra in word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het menu 'Extra' bestaat niet meer in Word 2007. De opties van Word vind je nu terug via de 'Office-knop' links bovenin, waar je ook 'Openen' en 'Opslaan als' vindt. Onder de bestandslijst zit een knop 'Opties voor Word'. Overigens, waarom blader je zo omslachtig? De standaard opslaglocatie van Word is de map 'Mijn documenten'. Deze vind je in het navigatievenster links als aparte snelkoppeling.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

In het menu Extra --> opties kun je de bestandslocatie wijzigen in een van de tabs. Dan komen alle documenten die je zoekt en die je wilt opslaan uit die map.

Toegevoegd na 32 minuten:
Dat doe je in word zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image