Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik met mijn laptop gebruik maken van het onbeperkt mobiel internet op mijn gsm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
639

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hangt er vanaf wat voor telefoon je hebt. Met de iPhone (volgens mij ook met Android) heb je een aantal mogelijkheden:
Via WiFi: Je telefoon werkt als een draadloos modem. Je kan via je laptop zoeken naar netwerken, en als het goed is staat je telefoon hier ook tussen.
Via een USB kabel: Je koppelt je telefoon aan je laptop, dit werkt dus als een bedraad modem.
Via Bluetooth: Zet Bluetooth op beide apparaten aan en koppel ze. Dit werkt echter langzamer dam ze bovenste twee opties; niet aan te raden dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn mobieltjes die je met een usb-kabel verbindt met je laptop. Het mobieltje dient dan als modem. Je geeft geen nadere gegevens, je moet in het boekje van je mobiel opzoeken of het kan en hoe en waarschijnlijk moet je ook software op je laptop installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding