Hoe kan ik dit probleem met mijn e-mail oplossen (zie afbeelding)?
Nadat wij overgestapt zijn van Tele2 naar Ziggo krijgen we deze melding en kan er geen verbinding worden gemaakt, ik kan geen mail ontvangen en ook niet versturen.
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan wel gewoon internetten!
- servertype voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl
- servertype voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl Zorg ervoor dat aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie niet aangevinkt staat.
Raadpleeg voor hulp bij het instellen van uw e-mailaccount e-mailinstellingen en de instructievideo`s op deze pagina.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/
De ene is beter in dat soort dingen dan de ander, en jij bent misschien weer heel goed in iets waar een ander niets van bakt. In deze link staan de stapen voor windows live mail die je moet volgen om je mail correct in te stellen:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/stappenplannen/e-mail/windows-live-mail Het staat niet erg duidelijk aangegeven, maar in het midden onderaan staat een knopje met "verder" dat is voor stap 2.
Ik wilde al zeggen 'het ligt aan Ziggo, maar ja helaas. Ik ben juist van Ziggo overgestapt naar Tele2 omdat Ziggo steeds niet werkte, met Tele2 gaat het goed haha
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.