Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je hotmail hebt en je wilt overgaan naar outlook wat moet je dan doen?

mijn vrouw werkt met hotmail, ze heeft nu outlook2010 op pc en wil dat gaan gebruiken. waar vind je hoe je dat in orde moet maken? automatisch gaat niet, zegt ik want er moet gebruikernaam en wachtwoord ingevoerd worden. dat heeft ze niet bij hotmail.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
724
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elk email account heeft een gebruikersnaam en wachtwoord. De gebruikersnaam is vaak het email adres wat ook zo in het geval van hotmail is. Je wachtwoord kun je eventueel resetten door naar hotmail.nl ( die je door stuurt naar live.com ) te gaan en daar met je microsoft account ( hotmail email adres ) in te loggen / op wachtwoord vergeten te klikken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om Hotmail/Livemail/Outlook.com te verbinden met Office Outlook moet u eerst een aparte module voor installeren. Deze kunt u downloaden van de Microsoft website. Daarna moet u deze module instellen. Voor gedetailleerde instructies wil ik u verwijzen naar de officiële instructies van Microsoft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding